[Pardus-kullanicilari] Grub açılmıyor???

msen63 at ttnet.net.tr msen63 at ttnet.net.tr
23 Ara 2006 Cmt 12:45:11 EET

---- AyKuT DaLaY <aykutdalay at hotmail.com> demiş ki:
Merhaba, 1. diskinize grub yüklemek için aşağıdaki işlemleri uygulayabilirsiniz: Bir Pardus Çalışan CD ediniyorsunuz(yok ise). Çalışan CD ile bilgisayarınızı açıp Konsol'a giriyorsunuz.İlk satıra ''sudo su'' yada ''su'' yazıp (ayraçlar hariç yazılacak) root şifresi olarak ''uludag'' yazılacak.Sonra sırasıyla aşağıdaki komutları yazıp onaylayın:
grub
root (hd0,1)
setup (hd0)
quit

Umarım yardımcı olur.(Ben bu yolla birkaç kez grub kurdum)

Mustafa ŞEN