[Pardus-kullanicilari] Open Office

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 11:12:39 EET

23 Ara 2006 Cts 02:14 tarihinde, cem sonmez şunları yazmıştı:
Merhabalar.
bütün Linux dağıtımları, farklı parçaların uygun şekilde birleştirilmesiyle oluşur. Örneğin kernel www.kernel.org adresinden gelir; KDE programları www.kde.org.tr adresinden gelir, Apache www.apache.org adresinden gelir, PHP www.php.net adresinden gelir; OpenOffice ise tr.openoffice.org adresinden gelir. Kernel'de bir hata varsa bunu düzeltecek kişiler (eğer Pardus geliştiricilerinden kaynaklanan bir hata değilse) Pardus geliştiricileri değil kernel geliştiricileridir. PHP'de bir hata varsa bunu düzeltecek kişiler (eğer Pardus geliştiricileri kaynaklı bir hata değilse) PHP geliştiricileridir. OpenOffice ve Türkçe OpenOffice için de aynı şeyler geçerlidir. Dolayısıyla bu hatayı isterseniz bir de tr.openoffice.org adresi üzerinden bir girin...