[Pardus-kullanicilari] Open Office

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 02:14:42 EET

Merhaba
Ben daha once pek cok kez bu sorunumu burada anlattım ama kimse bana
yardımcı olamadı.
Ama ben de ısrarla birinin yardım edebilecegini dusunerek yazıyorum.Bunu
4568 no'lu hata raporu olarak da belirttim.Open office uygulamalarının
hepsinin bazı kısımları farklı bir dilde gorunuyor.Ekran goruntusunu de
oraya koydum.Lutfen bu hataya bir goz atın ve yardımcı olmaya calısın.
Bu arada bu sacmasapan dili de yavas yavas cozmeye basladım :)
Bir an once birisi yardımcı olursa cok memnun olurum.Haftalardır bu sorun
var.(SOrulacagını dusunerekten simdiden soyleyeyim pardus 2007
kullanıyorum).