[Pardus-kullanicilari] WPA destegi?

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
23 Ara 2006 Cmt 05:57:50 EET

Wpa supplicant servisini zaten Servisler bölümünden her açılışta açılacak
şekilde ayarladım. Bu arada harddiskte wpa_supplicant.conf dosyasıda var.
Problemim şu: Bu dosyadaki ayarlar el ile ayarlandığından en ufak hata
probleme yol açıyor ki bende öyle oldu. O yüzden bir örnek dosya içeriği
istedim. Ben neyi yanlış yapıyorumu anlamak için. Modemimde sadece Wpa
şifreleme açık. Grafik arayüzden her defasında Scan deyip yeniden Philips
modemim ile bağlantı kuruyorum ama bunun otomatik olmasını istediğim için bu
dosyada ayar yapmak istedim. Ama örnek wpa_supplicant.conf.example dosyasını
bile içeriği çok karışık. Ben grafik arayüzden SSID: Philips ,
Authentication: WPA-PSK , Encryption: TKIP  , PSK:Åžifrem*** 'di. Grafik
ekranda böyle ama bu ayarları wpa_supplicant.conf dosyasının içine nasıl
yazarım. Sanırım ben burada bir hata yapıyorum.

Herkese kolaylıklar diliyorum.