[Pardus-kullanicilari] susmayan fanlar değişmeyen 70 derece sıcaklık ve %100 cpu usage

Akın Ömeroğlu aomeroglu at iuhukuk.com
22 Ara 2006 Cum 23:59:30 EET

Kesinlikle zararı vardır 70 derece gerçekten çok yüksek. Fakat cpu'nun neden
yüzde yüz olduğunu anlamadım pisi'den gkrellm'i kurup bir de onla inceler
misiniz porgram mı yanlış gösteriyor. Yok eğer doğru gösteriyorsa bir sonsuz
döngü ya da benzeri sistemi tıkıyor demektir

22 Ara 2006 Cum 23:42 tarihinde, cihan inan şunları yazmıştı: