[Pardus-kullanicilari] susmayan fanlar değişmeyen 70 derece sıcaklık ve %100 cpu usage

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 23:52:48 EET

Tehlikesi var bence.
1.1 Betadan önce bilgisayarımda benzer sorun vardı. Fan sürekli çalışıyordu,
bilgisayar çok ısınıyordu. Hatta sanırım(emin değilim) bundan dolayı fanım
bozuldu. Tıkır tıkır sesler gelmeye başladı, garantinin son günü gönderdim,
değiştirdiler. Şimdi eskiye nazaran daha iyi ama yine arada sorun çıkmıyor
değil. Diyorum ki bir an evvel çözüm üret(tir)meye çalışın :)

Kolay gelsin.

22.12.2006 tarihinde cihan inan <cihan253 at gmail.com> yazmış: