[Pardus-kullanicilari]licq kurulum ve çalýþtýrma sorunu

Vural Dinçer greyowl_tr at hotmail.com
22 Ara 2006 Cum 22:30:20 EET

:) evet o beceremeyen benim :) yalniz SOyle biri durum var ben ucurdum
yaptigim pisi kurulum dosyasini ucurdum, caliSmadiGi kanaatiyle ya da ben o
paketi tam yapamadim belki eger gonderebilirsen sevinirim.

licq ile baglamak durumundayim cUnkU diger clientler ic serverimizda ki
server a baglanmayi beceremiyo en azindan mandriva varken sadece o
baglaniyordu, bunda da oyle olacagini dUSUnUyorum benim ki bi tahmin tabi :)