[Pardus-kullanicilari] licq kurulum ve çalýþtýrma sorunu

Furkan Duman coderlord at gmail.com
22 Ara 2006 Cum 22:18:43 EET

On 12/22/06, Vural Dinçer <greyowl_tr at hotmail.com> wrote:
> bir arkadaSImIn verdigi http adresinden pisi yapmak icin bazi dosyalar
> indirdim, pisi paketini yapabildim, hatta sistemede kurdum ancak yine
> caliStiramadIm. uzun lafin kisasi ben bu licq*tar.bz yi nasil caliSir
> biCimde derleyeceGim

Merhaba,

Osman vasıtasıyla yapmış olduğumuz licq kurma denememiz sanırım
başarısız oldu. :)

Size tarif ettiğim şekilde evde, pisi paketini yaptım ve licq doğrudan
hatasız çalıştı. Pisi paketini kurduktan sonra konsolda licq yazarak
çalıştırıp, çıkan hata mesajını gönderebilir misiniz?

--
Furkan Duman