[Pardus-kullanicilari] Eclipse Php eklentisini koyduğumda Açılmıyor.

Said AKSARI saidaksari at gmail.com
21 Ara 2006 Per 21:33:53 EET

phpide-all-in-one-S20061026-M3-linux-gtk.tar
Bende Eclipse'nin böyle bir dosyası var 85MB büyüklüğünde PHP kodlaması
yapılabiliyor. Ancak bir türlü önizleme yapamıyorum. PHP kodunu Eclipse'de
kodladıktan sonra server'e elle atıp orada kontrol ediyorum. ama bir dakka
kayıt yerini  yerini /var/www/localhost/htdocs göstersem olur. her neyse ben
bunu denemeye gidiyorum.
bendeki sürümler şu şekilde
Eclipse Platform

Version: 3.2.0
Build id: M20060629-1905

21 Ara 2006 Per 10:22 tarihinde, Nuri Sevinç şunları yazmıştı: