[Pardus-kullanicilari] Eclipse Php eklentisini koyduğumda Açılmıyor.

Nuri Sevinç nsevinc at oldeye.com
21 Ara 2006 Per 10:22:37 EET

Programın kendi update managerı ile phpeclipse pluginini yükledim fakat
açmaya çalıştığımda UI yüklenemiyor tarzında bir hata verdi ve sonra ki
açma denemelerimde hiç birşey demeden kendini kapatmaya başladı bu
eklenti varken bir türlü çalıştıramadım programı.

Bir önerisi olan var mı ?

phpeclipse 1.8 i manuel yüklemeyi denedim. phpeclipse 1.9 u otomatik
yüklemeyi denedim sonuç olarak ikiside aynı hatayı verdii.