[Pardus-kullanicilari] dma problemi lütfen yardım

Levent güzel leguzel at gmail.com
21 Ara 2006 Per 20:33:36 EET

sistemin yavaşlaması çok zorun değilde olayın kendisi çok yavaş
ilerliyor. libata önceki sürümlerde çalışıyordu. bana yeni çekirdekte
dma desteği eklenecek dediler bu forumda taaaa "ata" sürümünde. aynı
sorun ordan beri var. kararlı sürüme geçmeseydim keşke. güncellemeden
önce canavar gibiydi pardus.

21.12.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış: