[Pardus-kullanicilari] dma problemi lütfen yardım

Levent güzel leguzel at gmail.com
21 Ara 2006 Per 20:26:42 EET

onu kontrol ettim

dmesg çıktısını kontrol ettim.

Yazdığım gibi pardus çekirdeğine derleme aşamasında dma desteği
eklenmemiş. ata, sait faik ve rc sürümlerinde aynı yöntemle dma'yı
etkinleştirdim sorun çıkmamıştı. ama şimdi sorun oluyor. dvd room da
sorun yok ama dma etkin olunca cdrom kafayı yedirtiyor pardusa.

21.12.2006 tarihinde Fatih Genç <komuthan at gmail.com> yazmış: