[Pardus-kullanicilari] Hafta başı alınan karar yanlıştı...

yoksul mengucek at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 12:56:11 EET

20 Ara 2006 Çar 12:13 tarihinde, Chriseba Lid'Asgar şunları yazmıştı:
> 18 Aralık 2006/Pazartesi sabah saat 11'de Pardus'un yeni sürümü Pardus
> Linux 2007indirilmeye açıldı.
> Peki ne oldu?
> İlk yarım saat gayet güzel giderken, depolara ulaşılamaz oldu.
> Pardus.Org.traçılamaz oldu, maillist işlemez oldu.
> tabi ben Cumhuriyet gazetesinde ilgili habere rastlamıştım haftasonu Pardus
> ile ilgili, kaldı ki bloglar, forumlar ve bir çok yayın organında Pardus
> bir şekilde adını duyurdu ama hazırlıksız yakalandı.
> En azından herkes ISO'lara saldırmadan önce Pardus 2007'nin önceki
> [...]

merhaba..
bence de.. :)
ve yine pazartesi saat 11 de değilde.. geceden açılsaydı; evden indirenlerle
iş yerinden indirenlerin yükü dağıtılmış-bölünmüş olurdu..
hayattan öğrendiğim: bazı işler bittiği zaman öğreniliyor.. :)
hoşça kalın..