[Pardus-kullanicilari] Hafta başı alınan karar yanlıştı...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
20 Ara 2006 Çar 12:44:08 EET

20 Ara 2006 Çar 12:13 tarihinde, Chriseba Lid'Asgar şunları yazmıştı:
> En azından herkes ISO'lara saldırmadan önce Pardus 2007'nin önceki
> alpha/beta/rc sürümü kullanıcılara avantaj sağlanıp bir gün önceden
> yararlanabilmeleri sağlanabilirdi.

Bu tip "ayrıcalıklar" hem tanıtım politikalarına hem de özgür yazılım
düşüncesine çok uygun değiller...

Mağduriyetinizi anlıyoruz, ancak sunucularımıza gelen talebin, normal bir
günde Türkiye'de yaşanan toplam trafikle aynı boyutta gerçekleşeceğinizi
inanın biz de bilmiyorduk, 100+MB hat genişliği ve iki tane yüksek donanımlı
sunucu ile karşılayamayacağımız bir talep gelince kendimizi ve Pardus'u
küçümsediğimizi anladık belki de...

Ne diyelim, Teşekkürler Türkiye! ;) Hep birlikte daha iyi sistemlerle, daha
çok üreterek ve daha çok büyüyerek diyoruz... özgürlük için!

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->