[Pardus-kullanicilari] Pardus'u kurtarmak!

DrNedim nedimky at gmail.com
20 Ara 2006 Çar 09:56:52 EET

pardus açılışında siyah ekranda kaliyorsa ctrl + alt + F1 tuşlarının üçüne
birden bas çıkan ekranda kullanıcı olarak "root" yaz ve yönetici şifreni
gir.  şimdi  yazdıklarımı o ekranda tekrarla "cd /etc/X11" sonra rm
xorg.conf soruya evet de ve bilgisayarı ctrl + alt + delete ile tekrar
baÅŸlat.
eğer nvidia ekran kartın var ise daha kolayıda var.

20.12.2006 tarihinde Sinan Canan <scanan at baskent.edu.tr> yazmış: