[Pardus-kullanicilari] Pardus kapanýrken sessiz sedasýz gitmesin :)

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 15:20:45 EET

Aslında talepler hiç bitmeyecektir. Nasıl yapılırsa yapılsın farklı isteyen
mutlaka olacaktır.

Mesela ÅŸimdi benimde istediÄŸim gibi. :D

Açılış ekranındaki deniz resmi bence deneme sürümlerindeki açılış ekranından
daha kötü. Deneme sürümündeki pil gibi duran beyaz arka fonlu açılış ekranı
gayet güzeldi. Oradaki pil resmi yavaş yavaş dolarak açılışın ne aşamada
olduğu gösterilebilirdi.

İlerleme durumu hiç gösterilmiyor da değil doğrusu. Ekran yavaş yavaş
aydınlanıyor. Bu sırada bir nevi ilerleme durumunu takip etmiş oluyorsunuz
ama yinede tam bir takip olamıyor. Çünkü monitörlerin parlaklık durumuna
göre bu her bilgisayarda değişecektir.

Bu arada kapanış resmi içinde ve açılış resmi içinde son giriş ve çıkış
zamanları kullanıcı adları ile belirtilse çok iyi olur doğrusu.

Herkese kolaylıklar diliyorum.