[Pardus-kullanicilari] kurulumdan hemen sonraki ekran çözünürlüðü

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
19 Ara 2006 Sal 14:39:41 EET

Şöyle söyleyeyim ki bende Ati Radeon 9250 var ve yükleme sonrası çözünürlüğü
varsayılan olarak 1024*768 (85hz) olarak ayarlanmıştı.

Bu durumda ekran kartınızın ve Monitörünüzün bilgisini vermeniz bu noktada
önem kazanmakta. Sanırım monitörünüz otomatik olarak tanınmamış olacak ki
düşük bir çözünürlükte yüklenmiştir. Monitörünüzün model bilgisi ve
değerlerini iletmeniz sanırım bu noktada önem kazanmakta.

Kolaylıklar diliyorum.