[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 kararlı ve pisi

Kaya Onur o.kaya.onur at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 14:10:40 EET

18 Ara 2006 Pts 13:24 tarihinde, can şunları yazmıştı:
> Faik bey, veritabanını tekrar inşa ettim liste grafik arayüzde geldi. Son
> RC sürümünden yükseltmiştim. Teşekkürler.
>
> Can.
Aynı sorun bende de oldu. pisi rdb komutu ile düzeliyor. Yanlız herhalde
server çok yoğun olduğından paket listesini almak biraz bekletebiliyor. Bu
arada Pisi de güncellenen paketlere dahil. Bu yüzden veri tabanı da
güncellenmek istiyor olabilir.
Pisi'yi artık Tasma'dan kullanmamız gerekecek sanırım..