[Pardus-kullanicilari] Ynt: 1.0'dan güncelleme

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 13:03:14 EET

Konu açıklığa kavuşmuş olsa da, ben gene de bilgimin kaynağını belirteyim.
Pardus Linux forumları... Bu konu ve benzerleri forumda uzun süre
tartışıldı. Evet, ufak bir noktayı atlamışım ama o da söylendiği gibi pek de
sağlıklı bir yol olmasa gerek. Kuracağınız CD'nin boyutu, indireceklerinizin
boyutu bir yana, uygulamaların kararlılığı açısından da benim fikrim, baştan
tertemiz bir Pardus kurmanız olacaktır ki, elinizdeki dosyaların yedeğini
alamıyorsanız sanırım sizin de endişenizi anlarım..

--
Chriseba Lid'Asgar
chriseba at gmail.com
http://chriseba-lidasgar.blogspot.com