[Pardus-kullanicilari] 2007 ve sorunlar

cihan kaya kayacin at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 15:48:32 EET

paket yöneticisiyle ilgili bildirdiğim durum nasıl olduysa kendiliğinden
çözüldü. acaba bunun nedeni internet bağlantısıyla ilgili olabilir mi? yani
bir kaç defa ctrl+alt+backspace yapmam gerekti ve her seferinde pisi yeniden
bağlanmaya çalıştı. depo güncelleniyor diyip öylece dakikalarca durdu. en
son baktığımda veri tabanı güncelleniyor dedi ve ondan sonra paket
yöneticisi düzgün bir şekilde çalışmaya başladı. galiba bunun nedenide Ekin
Bey'in yazdıklarıyla ilgili olsa gerek:
Halk ftp'ye hücum etti, vatandaş perişan…. Sunucu kapısında bekleşen
kalabalıklar, byte byte gelen ISO'ya bakıp "buna da şükür" dediler..
Sunucular büyük yük altında… Ayrıntılar az sonra, bizden ayrılmayın sevgili
izlemeciler…

18.12.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış:

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/