[Pardus-kullanicilari] 2007 ve sorunlar

cihan kaya kayacin at gmail.com
18 Ara 2006 Pzt 15:15:29 EET

2007 yi indirdim ve şu anda da 2007 ile yazmaktayım. sistem açılışı güzel
olmuş ancak hem sistem kurulumunda, hemde kurulum sonrası bazı sorunlar var:
kurulum sırasında 2 defa yükleme %30-35 arasındayken ekran karardı,
bilgisayar hiç bir işlem yapmadı. 3. sefer sürekli fareyi hareket ettirerek
kurulumu bitirdim. kurulumdan sonra ise paket yöneticisini çalıştırıp kurulu
paketleri göster dediğimde
Bu sayfadaki bir betik, KHTML uygulamasının donmasına yol açıyor. Eğer
çalışmaya devam ederse, diğer uygulamalarınız ağırlaşacaktır.
Bu betiği kesintiye uğratmamı ister misiniz?
şeklinde uyarı çıkıyor. bileşenler kısmındaysa sadece diğerleri var.
ve telefonum bluetoothdan bilgisayarı görmüyor.
--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/