[Pardus-kullanicilari] Pardus tanıtımı

Onder OZ oz_o at yahoo.com
17 Ara 2006 Paz 15:22:07 EET

Seni cakal seni :) (Kendin yazdigin icin yazdim, surc-i lisan ettikse affola)
Ancak sunu gozardi etmissin, bizim insanimiz "lan oollum 2 liraya alirsin yazicioglu'ndan bosver burdan alma" diyip insanlarin senin sirketine gelmesini engelleyebilirler :))
En guzeli 2 ytl olsun, brosur de fotokopiden cikmis olsun :)

Özgürlüğün Ö'sü.. www.pardus.org.tr

Önder "Yumurcak" ÖZ
Http://www.gundebir.net - Klavye Mahsulleri Ofisi
"Ofis milletin kara gün dostudur."