[Pardus-kullanicilari] E-posta hesaplarında Pardus imzası

M.Kemal AYYILDIZ kemal at kemalayyildiz.net
17 Ara 2006 Paz 12:24:31 EET

Merhaba,
E-postalarımızın altına Pardus imzası koyma fikrinin müthiş bir fikir
olduğunu düşünüyorum. Ancak kendimi Pardus hakkında hiçbir fikrim yokmuş
gibi farz ederek linke tıkladığımda ise biraz kafam karıştı.
Yönlendirilen sayfada Pardus ile ilgili birçok şeyden bahsediyor ama
Pardus nedir bir oyunmudur, virüs programımıdır bununla ilgili net bir
bilgi görünmüyor. Bence http://www.pardus.org.tr/hakkimizda.html
sayfasını kullanmanın (bu sayfada yazanların da biraz daha basit ve
anlaşılır olması gerektiğini düşünüyorum) daha uygun olacağını
değerlendiriyorum. Saygılar

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr