[Pardus-kullanicilari] Sonunda Basin...

selim ok selimok at gmail.com
17 Ara 2006 Paz 06:31:57 EET

Umarim bu yazdiklarima kizmiyorsunuzdur, ama ilk defa yabanci ciddi bir
dergide Pardus'un isminin gectigini gördüm ve cok mutlu oldum.
*http://www.linux-magazine.com/issue/69/AppArmor_vs_SELinux.pdf *
Konu filan cok baska, ve dedigim gibi Pardus sadece tek bir kelime olarak
geciyor, ama ordaki liste kabarik degil, birkac dagitim var ve iclerinde
pardus geciyor. Umarim Pardus 2007 ile birlikte bugün yasadigim heyecana
gülüp gececegim, pardus'un onlarca sayfalik incelemelerini filan görünce.

Selim