[Pardus-kullanicilari] ethernet kartı2

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
14 Ara 2006 Per 17:16:19 EET

Bu kadar alıngan olmayın ve üzülmeyin derim.
Bu listede size verilen yanıttaki kadar itici ve kibirli bir ifade
kullanılabildiği gibi,çoğunluk bir aile ortamının sıcaklığını yansıtan
biçimdedir.
O yanıta dün akşam ben de açıklama getirecektim ama sizinki daha iyi olmuş.
Saygılar.

14.12.2006 tarihinde sacit uğur özsan <sacitugurozsan at mynet.com> yazmış: