[Pardus-kullanicilari] ethernet kartı2

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
14 Ara 2006 Per 02:50:44 EET

selam doruk
* bağlantının birinde
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Marvell_Yukon_88E8053_PCI-E_Gigabit_Ethernet
adresi var, onu denedim o sayfada
 Kaynak paketler
 Skyconnect Marvell driver; http://rapidshare.de/files/14468878/install-8_31.tar.bz2.htmlbu
bağlantı rapidden silindiği için işe yaramadı.
*diğer bağlantıda ise şu yazıyor;
 Pardus 2007 kurarsanız bu kart düzgün çalışacak. Ofis bilgisayarımda bu
kartı
kullanıyorum.

pardus rcde ve pardus ata'da denedim olmadı,
(Pardus 2007 kurarsanız bu kart düzgün çalışacak) demişsin Pardus 2007 18
aralıkta çıkacak
deniliyor. ya pardus 2007 e-posta gurubuna önceden sunuldu benim haberim
yok,
ya da benim aklıma gelmeyen başka bir ihtimaller.

eğer yine de yanlış bir bilgim varsa düzeltmenizi isterim.

Pardus 2007 yi dört gözle bekliyorum...

Keske e-posta yazdiginiz kadar, size yazilan yanitlari da okusaniz :

http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-December/010921.html
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2006-December/010904.html

                   Doruk