[Pardus-kullanicilari] İnternet Cafeler için Artık PARDUS Zamanı

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
14 Ara 2006 Per 13:11:28 EET

Başbakan R.T.E'nin "Biz nesillerimizi bunların kendi basit çıkarlarına heba
etmeyiz. Bunların ahlaki noktadan yoksun anlayışlarına feda edemeyiz."
Sözüyle korsan yazılımı kastettiğini zannetmiyorum, neden internet kafelere
bunu dedi halen anlamış değilim zira kendileri önce okullarda bilgisayar
dersi adı altında verilen derste kullanılan işletim sisteme gerekeni yapması
gerekiyor...

14.12.2006 tarihinde Oktay Ertürk <oktayer at boun.edu.tr> yazmış: