[Pardus-kullanicilari] İnternet Cafeler için Artık PARDUS Zamanı

Oktay Ertürk oktayer at boun.edu.tr
14 Ara 2006 Per 12:49:12 EET

internet kafelere bir çok insan oyun oynamak için gidiyor.ve o oyunların çoğu
da windows için yapıldıgı için, internet kafelerin bütün bilgisayarlarına
pardus kurmasını bekleyemeyiz bence.ama mesela bilgisayarlarının yarısına
pardus kursalar, mesela oyun dışındaki işler için güzel olurdu aslında.

saygılar

Perşembe 14 Aralık 2006 11:12 tarihinde, akif yurdakul şunları yazmıştı: