[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanıtımı

Hasan Dudu dudu at metu.edu.tr
13 Ara 2006 Çar 22:39:54 EET

>peki de bu CIK OLMAZ lar neden anlamış değilim. :((

insanlar korkuyorlar... xp'yi ezberlemisler. Kimbilir ezberlerken de
neler cektiler. Sİmdi ayni cileleri tekrar cekmek istemiyorlar. onlarin
bu korkularini yenmelerine nasil yardim edebiliriz bilmiyorum. Neticede
bu suna benziyor: Yuzmeyi cok iyi bilen birisi yuzme bilmeyen birisine
"hadi atla bak cok kolay" diyor. Sahsen ben yuzme ogrenmeden once oyle
diyenlerden nefret ederdim :D "senin icin kolay bi de bana sor :D " diye
dusunuyor insan.

>TÜBİTAK tüm üniversitelerin ftp sitelerine lütfen  pardus'u eklesin.

TUBITAK universitelerin ftplerine girip "kafasina gore" dosya
yukeleyemez maalesef. Bunu yaptirmak biraz da sizin elinizde. Israrla
yetkili arkadaslara mail atip "taciz" edebilirsiniz. Biraz sabirla
basarili olacaginiza eminim.

>Ya da basılı cd dağıtımı günleri olabilir.

Aslında Pardus CD merkezleri var bu iş için ama elbetteki bu yeterli
olmuyor.  Ama bu konuda da universitelerin Bilim Teknoloji bilgisayar
vb... topluluklari harekete gecebilirler belki. Yani CD dagitim
gunlerini yerel olarak organize etmek takdir edersiniz ki cok daha kolay
ve etkili olacaktir.
Vel hasılı kelam her şeyi devletten beklemeyelim :D