[Pardus-kullanicilari] Pardus Tanıtımı

CâñßèrK cdemirdelen at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 20:53:33 EET

valla ben tanıtıyorum elimden geldiğince ama nedense kamu da bir xp
hayranlığı var her nedense..

halbuki basit bir hesap ile ortalama kamuda bilgisayar kullananların %80 i
bilgisayara hakim değil. yani ezbere kullanıyorlar. ozaman geçiş oldukça
kolay olacaktır ve pek çok artı gider den kurtulacaktır işyerleri..

peki de bu CIK OLMAZ lar neden anlamış değilim. :((

CàñßêrK