[Pardus-kullanicilari] Pardus açılış sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 21:48:48 EET

Arkadaşım
Çabuk pes etmişsiniz biraz daha üzerine gitseydiniz muhakkak gelecek yeni
öneriler sonunda çözerdiniz kanısındayım.Yinede kolay gelsin uzun birsüre
kullanıp depo ettiğiniz bilgi ve dosyalar yokmuş.Hoş Pardus 1.0 la
tanıştığım ilk acemilik günlerimde fazla kurcalamaktan kolunu bacağını
kopardığım Pardus u düzeltemeyince birkaç kez yeniden kurmuş daha sonra
sakatladığım bölümleri silip yeniden kurarak yani pisi.kga nın marifetlerini
öğrendikçe herşey daha kolay rayına oturmaya başladı ki şimdi pisimiz ve
package manager imiz çok daha maharetli ve pisi yi ve tasmayı uçuramıyor,
sakat bırakamıyoruz.İyi akşamlar ve bol Parduslu günler

13.12.2006 tarihinde evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com> yazmış: