[Pardus-kullanicilari] Pardus açılış sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 21:32:36 EET

13.12.2006 tarihinde evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com> yazmış:

> Bilgisizliğimden dolayı, sorunun üzerine daha fazla gidemediğimden pardus
> 2007 RC'yi yeniden kurdum; sorun çözüldü!..
>
> Ancak bu konunun tartışılmasında yarar var.
>
> Herkese teşekkürler...

merhaba,

aslında yeniden kurulum gerektirecek bir durum yoktu. tek komutla kolayca
çözebilirdiniz.
ctrl+alt+F1 ile konsola düştükten sonra kullanıcı veya root olarak
gireceğiniz tek komuttu...

bu komut ------->kullanıcı olarak "sudo pisi delete-cache" veya root olarak
"pisi delete-cache"
(tırnaklar hariç)
yukarıdaki mesajlarda ufak bir yazım hatası olmuş. "-" işaretini yazmayı
unutmuşlar :P

bu konuyu şu açıdan tartışabiliriz (ki geliştirici listesinde de tartışıldı)
kurulan paketlerin
önbellekte tutulacağı miktarın öntanımlı olarak sınırlandırılması. daha
sonra bunun kullanıcının
kendi isteğiyle arttırması veya sınırı tamamen kaldırması. bundan sonra
öntanımlı olarak
sınırlandırılacak ve diskinizin dolması otomatik engellenecek. aslında
tartışmaya bence gerek yok,
süper çözüm olmuş. bu konuda Faik Uygur'un duyurusunu bu listenin arşivinde
bulabilirsiniz...

kolay gelsin..