[Pardus-kullanicilari] yahooda dosya ekleme

Koray Löker loker at pardus.org.tr
13 Ara 2006 Çar 16:07:13 EET

13 Ara 2006 Çar 15:42 tarihinde, yucel turk şunları yazmıştı:
> olmadığımda depo sürücümünm adresi media:/hde3 den görebiliyorum fakat aynı
> şeyi  mail olarak eklemek istediğimde sürücümü bulamıyorum harddiskim 3 e
Dosya ekleme penceresinde /home/yucel/ (kullanıcı isminiz yucel olsa) dizinini
görüyor olmalısınız, yanda Dosya Sistemi başlığına tıkladığınızda ise başka
bir dizin listesi gelecek. Burada media dizinine girerseniz içinden hde3'e
ulaşabileceksiniz.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->