[Pardus-kullanicilari] yahooda dosya ekleme

yucel turk yucelturk2000 at yahoo.com
13 Ara 2006 Çar 15:42:36 EET

pardusta yahodan  mail grubuma dosya ekleyip atmak isterdiğimde depo sürücümü göremiyorum depo sürücüm hiçbir işletim sisteminin olmadığı bir sürücü yani normalde depo sürücümü görebiliyorum dosya eklemek için media klasörünün içine bakıyorum genede depo sürücüm yok( internete bağlı olmadığımda depo sürücümünm adresi media:/hde3 den görebiliyorum fakat aynı şeyi  mail olarak eklemek istediğimde sürücümü bulamıyorum harddiskim 3 e bölük birinde xp  birinde pardus birindede depo sürücü olarak kullanıyorum.
  bu konuda yardımlarınızı bekliyorum...

  yücel Türk

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com