[Pardus-kullanicilari] amsn, kablosuz ağ için yardım lütfen?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
13 Ara 2006 Çar 13:01:22 EET

Amsn sorununu bilemeyeceğim ancak kablosuz ağ sorunu network manager ile
ilgili gibi görünüyor. Pardus'un hangi versiyonunu kullanıyorsunuz?
Güncellemeleri yaptınız mı? Eğer güncellemeleri yaptıysanız ağ konusunda bir
hata girmek sağlıklı olacaktır.

13.12.2006 tarihinde Mevlüt KOÇAK <mevlut.kocak at artvin.gov.tr> yazmış: