[Pardus-kullanicilari] amsn, kablosuz ağ için yardım lütfen?

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
13 Ara 2006 Çar 10:14:37 EET

Merhaba Arkadaşlar,

Pardus bende bağımlılık yaptı. İlk önce bunu söyleyeyim. Özellikle beryl
3 boyutlu masaüstünü görenlerin ağzı 1 karış açık kalıyor. :)  ve ilk
talepleri benim bilgisayarımada kurup, pardusu kullanmasını bana da
öğretirmisiniz oluyor.

Pardusta emeği olanların ellerini sağlık. Kendilerine sonsuz teşekkürler.

İki sorunum hakkında bir çözüm yöntemi bilenler yardımcı olurlarsa
sevinirim.
1- Amsn kafasına göre kişileri engelliyor. Düzeltiyorum tekrar
engelliyor. Her seferinde farklı kişiler engelleniyor.

2-Bilgisayarı kapatıp açınca kablosuz ağ bağlantısı listede görünmüyor.
Elle ekliyorum. bu sefer 2 tane oluyor. Her seferinde elle aktif hale
getirmek gerekiyor. Kablolu bağlantıda sorun yok. Sistem internete
kablosuz bağlantı üzerinden çıkıyor. Her seferinden yeniden tanımlamadan
kullanmanın yolu yokmu?

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi