[Pardus-kullanicilari] Web Cam İle kayıt

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
11 Ara 2006 Pzt 10:16:39 EET

Sun, 10 Dec 2006 23:52:31 +0200, "Hasan Ozcelik"
<hasanozcelik35 at gmail.com> :

> Contrib depo bende de ekli,ama Paket Yöneticisi'nden arattığımda
> bulamadım. O nedenle kaynak koddan kurdum.Bu yüzden yalnızca 'Komut
Contrib deposu su anda derlenmiyor, sadece pisi paketi kodlarini
icereren bir kaynak deposu konumunda. Grafik arayuzde calisan paket
yoneticisi de kaynak depolarini desteklemiyor.

Pisi'nin konsol arayuzunu kullanirsaniz, contrib deposundaki
hazirlanmis pisi paket kodlarini kullanarak otomatik paket
olusturabilirsiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693