[Pardus-kullanicilari] Web Cam İle kayıt

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
11 Ara 2006 Pzt 00:17:39 EET

Çok teşekkür ederim.
Bendeki contrib adresi de aynısı.
Sorun şu:
Paket Yöneticisi'nde bu depo ekli ve depoda kino olmasına
rağmen,arattırdığımda 'kino' yeni/kurulu paket olarak listelenmiyor.
Yoksa yalnızca pisi depodaki paketleri mi dikkate alıyor Paket
Yöneticisi.Öyleyse bunu hata olarak girmek gerekecek.
İyi akşamlar.

10.12.2006 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: