[Pardus-kullanicilari] Pardusta C++ ile Windows uygulaması geliştirmek.(mümnük mü?)

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 18:23:32 EET

Linuxta da c++ programı yazabilirsin. Programını kwrite gibi bir meitn
düzenleyicide yazıp kaydettikten sonra konsolda
gcc dosa.cpp ile derleyebilir,
./a.out ile de çalıştırabilirsn. Ama bu derlenmiş dosyalarr windowsta
çalışmaz.
windekiler de linuxta çalışmaz.

gcc -o derlenmisdosyaadi kaynak.cpp ile derlersen
./derlenmisdosyaadi seklinde çalıştırabilirsin.

WinXP kurunca Pardusun gitmesine gelince :

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:GRUB_Acilis_Diski

Ekran kartı için atinin sürücülerini yüklemelisin...(listede konuşulmuştu:
http://liste.pardus.org.tr/arama

Kolay gelsin

10.12.2006 tarihinde MahmuT Gündoğdu <mahoni at gmail.com> yazmış: