[Pardus-kullanicilari] Pardusta C++ ile Windows uygulaması geliştirmek.(mümnük mü?)

MahmuT Gündoğdu mahoni at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 16:31:09 EET

 Üstadlarım linuxda cok yeniyim ve tam anlamı ile windowstan elimi cekmek
istiyorum bu konuda bir kac sorun yasıyorum. birincisi

linux altında c++ kodlamak istiyorum. Su anda okulda(üni.de) algoritma
dersinde c++ görüyruz dos tabanlı olarak uygulama gelistiriyoruz. bunu
windowsta sorunsuz yapyordum aynen exe. uzantılı olarak aynı kodalarla linux
altında da c++ program yazabilir miyim ?
"
 #include "".......
..
main(){
cout >> "merhaba linux dunyası";
getch()
return 0
}

bunu gibi seyler yazıyoruz!! ikinci sorunum simdi uzeirnde pardus var xp
home yüklemem gerekli (ageofmytology of titans meraklısıyım onu oyanayacım.)
xp yüklerken büyük ihtimalle pardusun acılısı bozulacak bunu nasıl geri
düzeltebilirm ?
ati radeon x330 bi ekran kartım var (tam adını yanlıs olabilir ama ati
radeon) celeron 2,0 512 ram 16 ekran kartı 30 hdd olan bi pcim var. ekran
kartından daha ii performas almam için ne yapmam lazım ??

simdien tşkler..