[Pardus-kullanicilari] pardus - dergi

Buğrahan Korkmaz kickboksor at gmail.com
10 Ara 2006 Paz 12:38:34 EET

Bence önceden de önerildiği gibi Bilim ve Teknik dergisinde
yayınlansın pardus konusu. Bizim sınıfça Bilim ve Teknik dergisine
aboneliğimiz var. Bir dergi alınır ve dolaba koyulur. İsteyen açar
bakar okur. Pardusu benden öğrendikleri kadarı ile biliyorlar.
Bazılarına denettirdim. Kullandırdım kendi pcmde. Ama o dergide
görülmesi pardusu gözlerinde büyütmelerini sağlar. Bu da Türkiye
çapında bir pardus eğilimine yol açar... Çok güzel olur bence. Yine
bence pardus tanıtım için bir proje ekibi de kurmalı. Pardusu tanıtmak
için çaba harcamalı bu ekip. Bir ekip daha kurmalıydı, aklımda vardı
ama unuttum. Önemli bir konusu içindi ama unuttum. Tabi fikirlerim
belki şimdiki şartlardan dolayı ulaşılamaz gelebilir ama nacizhane
fikrimi belirtmek istedim...

Kolay gelsin...

10.12.2006 tarihinde Mehmet AKSAY <profaksay at gmail.com> yazmış: