[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ arama

Kayra Akman ckakman at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 23:39:08 EET

selim ok wrote:
> TASMA >  Ag Ayarlari  kisminda  kablosuz baglanti icin ayarlari
> yapabileceginiz bölüm icinde aradiginiz sey var.
>
> Eskiden söyle gözüküyordu, ama yenilendi simdi biraz daha farkli görünüyor.
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/K%C4%B1lavuz:A%C4%9F_ayarlar%C4%B1
>
> Iyi calismalar,
> Selim

Merhaba,

Zaten oradan yaptığım ayarla kablosuz ağ geçidine bağlanabildim. Mesele
her seferinde oralara gitmeden bu işi sistem çekmecesidnen yapmak. Benim
bahsettiğim programlar sistem çekmecesinde duruyor ve örneğin
laptopunuzu okulda ya da dışarıda bir yerde açtığınızda etraftaki
ağlardan birine hemen bağlanmanızı sağlıyor. Windows'u ve MAC'i geçtim,
artık hemen her GNU/Linux dağıtımında da artık bu işi yapan
uygulamalardan birkaçı var.

Sorum (aslında bu listeyi takip eden geliştiricilere daha çok) bunlardan
birinin ya da daha iyisi birkaçının Pardus için paketlenip paketlenmeyeceği.

Kayra Akman