[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ arama

selim ok selimok at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 22:31:38 EET

TASMA >  Ag Ayarlari  kisminda  kablosuz baglanti icin ayarlari
yapabileceginiz bölüm icinde aradiginiz sey var.

Eskiden söyle gözüküyordu, ama yenilendi simdi biraz daha farkli görünüyor.
http://www.pardus-wiki.org/index.php/K%C4%B1lavuz:A%C4%9F_ayarlar%C4%B1

Iyi calismalar,
Selim

08.12.2006 tarihinde Kayra Akman <ckakman at gmail.com> yazmış: