[Pardus-kullanicilari] kullanılabilir disk alanı

Hüseyin Kaya huseyin34 at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 22:52:40 EET

program işinden pek anlamıyorum ama söylemek istediğim birşey var:
yeni paketler yüklendiğinde eskisi silinmiyor ,bunu anladım.Ancak pardus
gibi kalbimi kazanan işletim sisteminin bunu neden yaptığını
anlamadım.Yanisürekli kullanılabilir alanımız azalacak mı?Ve benim
gibi bu işten
anlamayanlar program yüklemek zorunda mı kalacak?lafı uzatmayayım
;basitlikten hoşlanan ve bu işlerden anlamayan ben sağı-solu kurcalamadan bu
işlerin halledilebilir olmasını beklerdim.
Sanırım sizin gibi değerli arkadaşlar bu işi çözecekler.
Hepinize sevgi ve saygılarımı sunarım.
Hüseyin Kaya

09.12.2006 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: