[Pardus-kullanicilari] flv player

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 15:22:21 EET

Sakın yanlış anlamayın,sizi eleştirmek için yazmıyorum
bunları,yalnızca kıyaslama yapabilesiniz diye:
Az önce 15.4 Mb.'lık bir video indirdim ve yaklaşık 6 dk izledim.Hem
KMplayer ve hem de MPlayer ile.Dosyaya sağ tıklayıp birlikte aç
seçeneği ile açtım.Özellikle konuşmalar sırasında konuşan bayanın
dudak hareketleri ile konuşma sesini kontrol
ettim.(http://www.youtube.com/watch?v=HZjHTviwDh4)
Herhangi bir görüntü-ses uyumsuzluğu veya aksaklık olmadı.
(Pardus 2007 RC-Tüm güncellemeler kurulu,Kernel-2.6.18.5-66)
Bilemiyorum,fazladan kodeks vs yüklemiş olabilirmisiniz.