[Pardus-kullanicilari] flv player

cihan kaya kayacin at gmail.com
9 Ara 2006 Cmt 14:31:56 EET

dediğiniz şekilde ayarlı. aslında ben bu durumu mplayer için söylemiştim ama
şimdi kmplayerde de denedim onda da aynı durum oluyor. hatta bir süre sonra
kmplayer kapanıyor ama herkangi bir hata vermiyor. mplayerde ise gene
kapanma oluyor ve "AYRIŞTIRICI: Tamponda birçok (4096 - 878849  baytta) ses
paketi var!" şeklinde hata veriyor. zannedersem ikisindede aynı yerde hata
vermesinin nedeni, kmplayer film oynatıcısı olarak mplayer kullanıyor. şimdi
videoyu yeniden seyrettim kaç sn sonra kapanıyor diye ve şöyle bir durumla
karşılaştım: mplayer hızlı bir şekilde normal süreyle 1 saniyede 10
saniyelik videoyu gösteriyor. süre kısmına baktığımda saniyeleri 3er 5er
atlıyor ve videonun görüntü kısmını bitiriyor. ama ses normal hızında devam
ettiğinden bahsettiğim hata çıkıyor.

09.12.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: