[Pardus-kullanicilari] Pardus'da aðýrlaþma

DrNedim nedimky at gmail.com
7 Ara 2006 Per 10:00:46 EET

bende de bazen oluyor, bu bazı donanımların sürücülerinden kaynaklanıyor
olabilir. çünkü bende m560x webcam driverinı yükleyince sistem külliyen
kafayı yedi,  resetleyip yeniden açtım ve nvidia örüntüsünde takılıp
kalıyordu. konsola dahi geçemiyordum. donanımı kapatınca normal açıldı ve
driverı kaldırdım şimdi daha normal gibi.

07.12.2006 tarihinde kerim aydın <kerim.dna at gmail.com> yazmış: