[Pardus-kullanicilari] Pardus'da ağırlaşma

kerim aydın kerim.dna at gmail.com
7 Ara 2006 Per 07:34:18 EET

çalışırken fazla ram yememesine rağmen bir süre sonra sayfa açılışları
normalden daha yavaş oluyor. çok fazla bir ağırlaşma değil, ama yine de
insanın canını sıkıyor. beta iken bu durum yoktu, kaç saat açık kalırsa
kalsın işlem yaparken zorlanmıyordu. şimdi GL 117 oyununu oynarken çok kısa
süreli de olsa takılıyor.  bazen bir şeyi yaparken makinenin zorlandığını
anlayabiliyorum. böyle zamanlarda masaüstünü tazele dediğimde simgeler bir
kaç saniyede tam olarak görünür hale geliyorlar, oysa normalde anında
görünür hale gelirler.

07.12.2006 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış: