[Pardus-kullanicilari] konqueor kgetle bütünleşti

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
6 Ara 2006 Çar 16:39:46 EET

06 Ara 2006 Çar 15:31 tarihinde, Kaan Göktaş şunları yazmıştı:
| Web browser olarak sıklıkla özellikle de tasarımı ie için yapılmış
| sitelerde konqueror kullanıyordum.. Ancak birden bire ne olduysa
| Konqueror garip davranmaya başladı. Girdiğim sitelerde linklerin üzerine
| tıklayınca kget ile o sayfayı indirmeye çalışıyor. Örneğin x sitesinde
| hakkımızda bölümüne tıkladım diyelim, kget penceresi açılıyor ve
| "about.php" yi nereye kaydetmek istediğimi soruyor. Linkler için geçici
| bir çözüm yarattım, sağ tıklayıp farklı sekmede aç dediğimde farklı bir
| sekmede o sayfaı görüntülüyor. Ama bu da çok büyük bir zahmet ve zaman
> [...]

Kget - Seçenekler - Otomatik yapıştırma kipi  kapalı olmalı

yada home dizininde
/home/leopartux/.kde3.5/share/apps/konqueror   dizini ve
/home/leopartux/.kde3.5/share/config/konquerorrc  ayar dosyasını silmek çözüm
olabilir.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com