[Pardus-kullanicilari] konqueor kgetle bütünleşti

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
6 Ara 2006 Çar 15:31:46 EET

Web browser olarak sıklıkla özellikle de tasarımı ie için yapılmış
sitelerde konqueror kullanıyordum.. Ancak birden bire ne olduysa
Konqueror garip davranmaya başladı. Girdiğim sitelerde linklerin üzerine
tıklayınca kget ile o sayfayı indirmeye çalışıyor. Örneğin x sitesinde
hakkımızda bölümüne tıkladım diyelim, kget penceresi açılıyor ve
"about.php" yi nereye kaydetmek istediğimi soruyor. Linkler için geçici
bir çözüm yarattım, sağ tıklayıp farklı sekmede aç dediğimde farklı bir
sekmede o sayfaı görüntülüyor. Ama bu da çok büyük bir zahmet ve zaman
kaybı. Ayrıca bu yöntemle bile olsa sitelerdeki butonlara
tıklayamıyorum. Konqueror kde ile bütünleşik geldiği için de pisi den
koqueror u kaldırmayı başaramadım. Konqueror'u nasıl eski haline
getirebilirim? Yapılandır bölümünden bütün ayarları öntanımlı hallerine
getirdim ancak herşey aynı..